Questions?? Feel free to contact us now. 24/7
+ 31 6 333 000 70
on whats app
+ 31 6 333 000 70
  • Nederlands
  • Verzenden & retourneren

    Verzenden & retourneren

    Wie kan kopen ?

    • Alleen zaken die ingeschreven zijn bij het KvK kunnen bij ons bestellen.
    • We leveren via deze site niet aan particulieren.
    • U maakt zelf uw eigen inlogcode / wachtwoord aan. 

    Verzenden binnen Nederland en België:   

    • Franco levering vanaf € 100.00

    Let op: 

    Wij leveren per koerier (in dozen) of per pallet. Afhankelijk van de bestelhoeveelheid.  Bij levering per doos is er kans op beschadigingen. De klant neemt het risico voor deze beschadigingen, wij niet. Wij leveren gratis of tegen een laag tarief, de klant accepteert het risico. Nu vallen de schades vaak mee bij onze houten producten. Bestelt u glas of ceramiek, dan is het risico groter.   Wilt u alle risico uitsluiten, geef dan aan dat u de levering op een pallet wilt. Het minimale orderbedrag is dan 500.00 (België 750.00).

    Sommige producten kunnen we vanwege de maat of gewicht niet per doos versturen; wij zullen dan contact met u opnemen. En de meubelen gaan in overleg. Dat zijn alle productnummers die beginnen met een 1. Deze passen niet altijd in een doos.  

    Hoe:    

    Afhankelijk van het volume leveren we:

    • via een koerier per doos.
    • via een transporteur per pallet. 
    • u kunt ook zelf uw bestelling ophalen vanuit Winschoten.

    Betaling:

    • U kunt betalen a.d.h.v. de (per email) verstuurde factuur.
    • of u kunt gebruik maken van het gemak van iDeal-betaling.  In dit geval krijgt u natuurlijk ook een factuur.

    Levering :

    • Binnen een week en dat is meestal binnen 4 werkdagen zullen de goederen op een pallet geleverd worden.
    • Heeft u slechts 1 of enkele doosjes, dan zullen deze los (niet op een pallet) geleverd worden. 
    • Normaal gesproken mag u de pallet kosteloos houden, tenzij u liever geen pallet hebt, of dat het een betaalde Eu-pallet is.  In dat geval kunt u de pallet direct leegmaken en deze aan de chauffeur meegeven.
    • Maandag, zaterdag en zondag worden niet als werkdagen beschouwd.  Bezorgingen zijn dus op dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag.
    • Mocht uw zaak op bovengenoemde dagen niet geopend zijn, of is er een andere reden waarom er niet bij uw zaak op de genoemde dagen bezorgd kan worden, vul dit dan in bij het bestellen bij  “Eventuele opmerkingen”   
    • In noodgevallen kunt u altijd direct contact opnemen met onze transporteur.  Dit is vaak de kortste weg, om fouten bij onduidelijkheden te voorkomen. 

     

    Schade :

    • Bij schade of vermissing van producten vragen wij z.s.m. contact met ons op te nemen.  Per mail of per telefoon.  Zie nummers/adressen contact.  ( M.u.v. schades bij leveringen per koerier.)
    • Mocht de verpakking op de pallet beschadigd zijn, pak het eerst niet uit, maak foto’s en stuur ons deze.
    • Over het algemeen helpen ons foto’s bij het beoordelen van de schade.   Dit is voor ons niet alleen van belang om u schadeloos te stellen, maar ook om te achterhalen waarom deze schade is ontstaan.

    Voorraad :

    • U kunt bij ons slechts producten bestellen, die wij op voorraad hebben.  Dit voorkomt onduidelijkheden, ergernis en teleurstellingen.
    • Het kan voorkomen dat een product op de site op voorraad is, maar in werkelijkheid niet meer op voorraad is. Vertraging in afboekingen van de leveringen aan onze cas&carry's . 
    • Wij doen niet aan backorders.
    • Reserveren doen wij in principe ook niet, tenzij het grote aantallen van 1 bepaald product zijn.   Dit kan niet middels deze site overigens, u zult dan contact met ons op moeten nemen.